Monday, 31 March 2014

fall/winter 2013

Omdat het weer als maar beter wordt en we kunnen zeggen dat de lente komt,  krijg je hier een overzicht van de voorbije wintertrends.  
#1 tartan
Deze winter waren de old school ruitjes weer helemaal terug en werden  gespot bij vele celebs.



-> Cara Delevingne en Rita Ora dragen een Tartanbroek van Karl Lagerfeld.


De print geeft je outfit een stoere, nonchalante twist en je kan hem dragen hoe je maar wil. 
In een jurkje, blouse, legging, broek of eenhouthakkershemd dat je rond je middel knoopt, met
tartan kan je niets fout doen.

   Op de catwalk
  (van links naar rechts) Saint Laurent, Moschino, Céline, Stella Mc Cartney, Alberta Ferretti,
Vivienne Westwood Red label, Punk at Preen   

Goedkoper shoppen kan bij Zara.
LEGGING ZARA
 (boven) ZARA ROK
                                 (onder) ALLES ZARA




#2 hoeden
Een trend waar ik zelf ook helemaal weg van ben is de hoedentrend! Ik hou echt enorm van hoeden in alle kleuren en maten! 

1. KITTY COUTURE                                                                            2. CLASSIC ELEGANCE                                                     

Saint Laurent by Hedi Slimane
Perries hoedje heb ik ook, uit H&M.

3. BRITISH LOVE
Ik had zelf het allermooiste bolhoedje ooit,
gekocht in SIX. jammer genoeg verloor ik het :(


#3 Timberlands

Zelf heb geen Timberlands maar deze schoenen heb ik o-ver-al gezien deze winter!
Rihanna, Kanye Wesr en Rita Ora zijn maar enkele van de hele reeks celebs met deze schoenen.


Bisous, Bisous Nele

4 comments:

  1. Hey Nele,
    die schoenen op mijn blog zijn oude collectie van de h&m

    p.s. super leuke blog hebben jullie!!!
    liefs van su'aad!!

    ReplyDelete
  2. Bedankt su'aad
    Wel jammer dat het een oude collectie is
    en jouw blog is ook super!
    Vele groeten van Nele en Lien

    ReplyDelete
  3. I adored the tartan style so much though I haven't even bought one item in that style *w*
    And who doesn't love bowler hats! ^_^

    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. (: True, and you can wear it in so many different ways!
      xo

      Delete

BlogSociety