Tuesday, 18 March 2014

M.A.C & Lorde



Lorde is echt één van mijn favoriete zangers.
Ze is bekend geraakt door haar lied Royals, maar daar bleef het niet bij.
Ondertussen heeft ze al een album uitgebracht met mijn 2 favorieten: Royals en Team.
Eén van haar beste vrienden is de country zangeres Taylor Swift.
Eerst had ze veel kritiek tegen haar maar uiteindelijk zijn ze nu goede vrienden.
Ze heeft ook een relatie met James Lowe.
Ondanks ze vaak felle kritiek heeft op andere artiesten blijf ik toch fan van haar.






                                    
De make-up store M.A.C gaat samenwerken met de zangeres Lorde.
Ze brengen een limited-edition make-up collectie uit!

 Als iemand de black lipstrend onder de knie heeft is het Lorde wel.
Uit welke producten deze collectie zal bestaan is nog niet helemaal duidelijk,
maar ik denk dat er wel veel donkere lipsticks in de collectie zullen zijn.







Voorlopig is het nog even wachten voor de lanceringsdatum,
maar ik ben wel al helemaal excited!
Laat maar komen die dark lipsticks en smokey eyes!

xo Nele

No comments:

Post a Comment

BlogSociety