Friday, 7 March 2014

Made in Belgium

Hi!
Deze post gaat over geniale, echt geniale modelabels uit Belgiê! Yes, dit is mijn top drie...
Hi! 
This post is aout genius, really genius brands from Belgium! Yes, this is my top three...


    #1 Filles à papa (FAP)

    Cara Delevingne in TOMBOY-tee
    Jourdan Dunn in TOMBOY-sweatshirt
      Rita Ora in sequinjack
    Ellie Goulding in TOMBOY-badpak/swimming suit

    En deze zijn mijn favorietjes uit de s/s14 FAP-collectie, oh ja, ik heb echt een super lange FAP-wishlist, dus heb ik er gewoon enkele random stuks uitgekozen.
     Ik hou van deze stuks omdat ze allemaal vrij stoer zijn en een boyish attitude hebben (leren jack, short tot knie met gat, grote sweatshirts…), maar toch ook iets vrouwelijks hebben (sequin broek, doorkijkbloes, lange kokerrok, rok met ho split…). 

    And these are my favorite items from the s/s14 FAP-collection, oh my FAP-wishlist is huge, so I chose some pieces randomly. I love these because they all have a boyish attitude (leather jacket, knee shorts, big sweaters...), but the collection is womenlike as well (sequin trousers, transparent blouse, long pencil skirts, side split skirt...)
















    #2 Essentiel Antwerp






    *Enkele topstuks:
    *Some lovely pieces:





    Essentiel is een prêt-à-porterlabel based in Antwerpen en heeft zelfs al 23 winkels in België en 3 in Frankrijk. Hun stuks zijn erg vrouwelijk met veel kleuren en vernieuwende prints. #loveisessentiel

    Essentiel is a prêt-à-porterlabel based in Antwerp and already has got 23 shops in Belgium and 3 in France. Their items are very womanlike, colorful and they have got lovely prints.


    #3 TITI+THE GERMAN KID                     


                                     

                                                      Titi+ the german kid is ook een Belgisch merk met 
    echte IT-pieces!
    Dit zijn mijn favo stuks van mijn veel te lange verlanglijst ;) :
    1 De sweater met fringes aan de mouwen is echt super!
    2 Het YEAH-hemd met 'open' mouwen vind ik echt een topper, die tint blauw is echt hemels!
    3 De zonnebril met schattige katjes vind ik een echte musthave, het pimpt je hele outfit.
    4 De muzieknoot legging, hoewel ik niet zo een leggingpersoon ben, heeft deze me toch overtuigd.
    5 Het IT-piece #1 - het schouderstuk met (fake) bloemen, en het sweatshirt met het opschrift: 'I don't need your flowers.'

    The last label is Titi+the german kid and is a brand with fantastic IT-pieces!
    These items are from my way to long wishlist ;) :
    1 The sweater with fringed sleeves is amazing!
    2  The YEAH-shirt with 'open' sleeves, I love that shade of blue!
    3 The sunglasses with cute kitties is a musthave according to me.
    4 The music note legging, although I don't like leggings this one totally convinced me.
    5 And last but not least, the IT-piece number one - the shoulderpiece with (fake) flowers, and the sweatshirt with the inscription: 'I dont need your flowers.'


    Big kiss, Lien


2 comments:

  1. Hey nelle.
    wat heb je een leuke blog!!!
    ik vind je lay out ook heel pakkend met karl lagerfeld.
    heb je hem zelf gemaakt??(je lay out niet karl lagerfeld!! haha)
    ik zal je blog zeker vaker bekijken.


    BIGGGG SWEET KISSES:
    van su'aad van su-lovely!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Su'aad, wow superbedankt!
      Mijn zus heeft de achtergrond via piccollage (een app) gemaakt :)

      Big hugs and kisses!!!!
      Nele

      Delete

BlogSociety