Monday, 14 April 2014

2x Interior

Hi,
Een paar maanden geleden maakte ik deze twee interieur collages met mijn zus (die nu aan het skiën is in Italië met haar vrienden, ugh ik ben zo jaloers).
Hi,
A couple monds ago I made these two interior collages with my sis (who is now skiing with her friends in Italy, ugh I'm so jealous).

Natural living


Ik hou van deze collage, omdat de kleuren blauw, groen en gebroken wit de perfecte balans maken tussen natuur, zen en Aziatische spullen.
I love this first collage, because the colors blue, green en broken white make the perfect balance between natur, zen and Azian stuff. 

_________________________________________________________________________________

colorful interior
Deze vind ik top, omdat het erg grafisch en vrolijk is, lekker zomers!
I love this one, because it's very grafic and cheerful, so summery!

lovies Nele

No comments:

Post a Comment

BlogSociety