Thursday, 3 April 2014

Perfume

I'll never tell, tell on myself but I hope she smells my Perfume

Zoals jullie waarschijnlijk al door hebben gaat deze post over parfum; zoet, fris, kruidig, fruitig... Iedereen heeft z'n eigen favoriet die bij zich past. Ik geef jullie mijn 3 favoriete parfums, niet op volgorde, want ze ruiken stuk voor stuk perfect. Here we go!

Dit parfum gebruik ik nu al 3 jaar lang, het is een deel van mij geworden:

Calvin Klein - CK One
Het flesje is enorm sober, maar dat is
volgens mij ook zowat de filosofie
achter het parfum.
Het is een unisex parfum, dus het is zowel voor mannen als vrouwen. Het parfum heeft een frisse geur en bevat: bergamot, kardemom, ananas, papaja, viooltje, roos, nootmuskaat, musk, amber en groene thee. Het blijft lang hangen wat ik toch wel een must vind aan een parfum,. Het is niet het soort parfum dat je kan ruiken als je een straat verder staat, integendeel, het is een mysterieuze geur...








Het volgende geurtje heb ik voor mijn verjaardag gekregen, het is veel vrouwelijker dan CK One, maar even mysterieus...



Elie Saab - Le Parfum


Dit parfum is buiten het mysterieuze erg verschillend met CK One, het is veel vrouwelijker en iets wat aanweziger. Ik voel me als een prinsesje elke keer ik dit ruik, je kan het ook vergelijken met een bruids- of couture jurk passen.
 Dit fantastisch parfum bevat: sinaasappelbloesem, jasmijn, patchouli, cederhout en rozenhoning. 


Het flesje is erg elegant en vrouwelijk.











Dit parfum heb ik helaas niet, maar staat bovenaan mijn wishlist!

Marc Jacobs - Daisy 
Daisy is het vrolijke parfum van ontwerper Marc Jacobs, het heeft me betoverd nadat ik in de parfumerie een staaltje had gekregen. 

"Daisy is een zonnige, frisse en vrouwelijke geur. Een fris parfum wat een heldere, betoverende en verleidelijke geur uitstraalt en dat jong en gelukkig is. Marc Jacobs zorgt altijd voor onverwachtse accenten en zo doet hij dat ook bij Daisy. De vrouwen die dit parfum hebben een nonchalante charme en bieden iets extra's aan de wereld."

Zo wordt het parfum door Douglas (bekende Nederlandse parfumerie) beschreven, en ik kan me daarin perfect vinden! Ik vind het flesje superschattig, echt een juweeltje! 

Wat is jullie favoriete geurtje? Vertel het ons maar in een reactie! 
love, Lien









4 comments:

  1. Ik ben een grote fan van Daisy Eau So Fresh, Honey én van Field of Flowers van Philosophy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fields of flowers kende ik nog niet, ga ik zeker eens zoeken en proberen!

      Delete
  2. O wat een toffe blog is dit!! Ik ben heel benieuwd naar Daisy, en verliefd op CK one! Mijn favoriet op dit moment is Boss Orange!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje, jij hebt ook een heel erg leuke blog!

      Delete

BlogSociety