Saturday, 20 December 2014

White Christmas

Hey!
Weer bijna een maand geleden dat ik iets heb gepost, maar deze keer heb ik wél een goed excuus. Het was namelijk best wel een buzzy maand, ook wel examenperiode genoemd...
De examens hebben mij en mijn vrije tijd trouwens levend opgegeten.

Misschien heb je het al door, misschien niet, maar ik blog weer in het Nederlands, gewoon om awkward taalfoutjes te vermijden. Ik zal ze vast en zeker ook in het Nederlands maken. But oh well... Ook is er een kans dat ik toch weer terug switch naar Engels, hangt af van mijn mood ;-).

Deze post is gewijd aan de Valentino haute couture show die vorige week door ging in the Big Apple.
Het merkwaardige aan deze show was dat het opvallend sober en wit (vóóral wit) was, zeker voor een merk zoals Valentino.
Het Italiaanse label staat al langer bekend voor de fantastische representatie van de vrouwelijke onschuld en elegantie. Deze defilé bewees dan nog eens de tijdloze sierlijkheid (door middel van kant, accesoires met een golden touch...) en onschuld (door het overvloedige maagdelijk wit).

DRESSING_046DRESSING_051DRESSING_048DRESSING_057DRESSING_055


xo
Lien

1 comment:

  1. Ik hou wel van zo'n witte kerstmis! ;) Ik had de collectie nog niet eerder gezien, maar ik vind ze echt prachtig!

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    ReplyDelete

BlogSociety