Friday, 16 January 2015

Girl Crush: Alexa Chung

Ahoy!
Ik zat me wat te vervelen tijdens aardrijkskunde (no judging als dit je favo vak is) en bedacht toen een nieuwe 'rubriek', Girl Crush. Om de twee weken posten we zo'n artikeltje. Misschien moet ik ook even wat Girl Crush inhoudt ;-). Wel, er zijn zo enorm veel coole trendsetters en it-girls die ons elke dag weer inspireren. Niet enkel zijn ze vreselijk stylish, ze hebben allemaal een sterk idgaf* karakter. Ze zeggen wat ze willen, dragen wat ze willen en luisteren niet naar slechte commentaren.
*I don't give a fuck

Onze eerste Girl Crush is Alex Chung. Deze humorrijke 31-jarige duizendpoot was ooit als tiener, model. Na haar modellencarrière werd ze tv-presentatrice van talrijke programma's in de Verenigde Staten en het in Verenigde Koninkrijk. De meeste mensen kennen haar als 'it-girl', omdat ze bij alle coole modeshows aanwezig is en ze als redactrice voor Vogue UK schrijft. Long story short: duizendpoot is dus géén verkeerde benaming!
Genoeg met de wikifeitjes.

De reden dat zij een rolmodel voor mij is, is:
1 Ze is zó grappig (duh, ze is een Brit).
Dat brengt ons dus naar het volgende: 2 Ze is een Brit (gotta love her british accent).
3 Ze rockt de cat eye. 












4  Hoewel ze tonnen geld heeft, kan ze ook niet alles kopen. Check the quote.

5  Ze is de waarschijnlijk de persoon met het meeste stijlgevoel ooit, ze draagt een fietsbroek op een Chanel modeshow én raakt er mee weg. Dat moet je kunnen. Period. 



















6 Ze heeft gedatet met Alex turner en James Righton (zwijmel, zwijmel). Blijkbaar datet ze enkel met leadzangers van extreem coole bands. 
James (iep)
Alex (ooooh)

7 Ze heeft een überdope kledinglijn bij het jeansmerk AG. 

alexachung:

Alexa Chung for AG
alexachung:

Alexa Chung for AG

8 Mulberry noemde een tas naar haar. Aanschouw de Alexa: 
9 Ze is dol op dinosaurussen, net als ik. En ze tekent graag, net als ik. Het enige verschil is dat zij kan tekenen en ik, nou niet echt.
Dino getekend door Alexa

10 Last but definitely not least, haar waanzinnig gave boek: It. Geloof me op mijn woord als ik zeg dat je haar boek ASAP moet kopen!
click the link


Dit zijn maar enkele redenen waarom Alexa de coolste chick ever is. Nog een schitterend weekend!
xo, Lien

5 comments:

  1. Ik vind het een leuk mens, haha! :)

    ReplyDelete
  2. Aaaargh, ik wou echt dat ik één dagje kon ruilen met Alexa ... Al was het maar om al haar handtassen te stelen ;-).

    ReplyDelete
  3. Leuk verteld Ik ga kijken naar haar boek

    ReplyDelete
  4. wauw inderdaad ze is echt heel mooi! ik vind jullie blog echt superleuk! en leuk geschreven

    liefs

    rbyhndrds.weebly,com

    ReplyDelete

BlogSociety